wyszukiwanie zaawansowane
1 » FAQ2

FAQ

1. Czy są bilety ulgowe?

Nie ma biletów ulgowych ani zniżek.


2. Czy dzieci mają bezpłatny wstęp na obiekt?

Ze względu na masowy charakter imprezy, każda osoba (bez względu na wiek) wchodząca na obiekt musi posiadać ważny bilet wstępu.


3. Czy są sektory dla osób niepełnosprawnych?

Niestety Wielka Krokiew nie jest obiektem dysponującym udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych. W miarę możliwości Organizator stara się wydzielić dla osób niepełnosprawnych miejsce w sektorze D, ułatwiające im śledzenie zawodów, nie zmienia to jednak faktu, że nie ma na skoczni ani specjalnych podjazdów ani miejsc przystosowanych dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


4. Czy można połączyć zamówienia i zrezygnować z opłaty za przesyłkę?

Zgodnie z regulaminem naszego sklepu internetowego nie ma możliwości łączenia zamówień, właśnie ze względu na automatycznie naliczającą się opłatę za przesyłkę.


5. Czy sektor D jest sektorem dla osób niepełnosprawnych?

Nie ma na Wielkiej Krokwi sektora w pełni przystosowanego dla osób niepełnosprawnych.


6. Kiedy otrzymam zamówione bilety?

Zgodnie z informacjami zawartymi na stronie sklepu oraz w potwierdzeniu, które otrzymali Państwo po złożeniu zamówienia, wysyłka biletów rozpocznie się około 1 grudnia 2019 według kolejności składanych zamówień.


7. Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia.

Jeżeli nie otrzymali Państwo potwierdzenia zamówienia bezpośrednio po jego złożeniu, prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod adresem bilety@ttpoland.eu w celu weryfikacji adresu e-mail i ponownego wygenerowania potwierdzenia. W tym celu prosimy o powołanie się na numer zamówienia, który wyświetlony został na ekranie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.


8. Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia sprawdzić można w panelu klienta.


9. Księgowanie płatności.

Płatności za zamówienia nie są automatycznie księgowane w systemie sklepu online. Fakt wpłynięcia środków na konto T&T Poland nie jest równoznaczny ze zmianą statusu zamówienia. Wpłaty księgowane są na koncie klienta najwcześniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym. W wyjątkowych przypadkach może to potrwać kilka dni.


10. Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione bilety?

Faktury VAT generowane są automatycznie do wszystkich zamówień składanych w sklepie. Fakturę za zamówione bilety otrzymają Państwo na wskazany adres mailowy w momencie zaksięgowania płatności w sklepie.

Dane do faktury wprowadzane są przez klientów podczas zamawiania. Odpowiedzialność za prawidłowość wprowadzonych danych ponosi klient.


11. Jakie informacje/dane podać należy w tytule przelewu, aby został prawidłowo rozpoznany i zaksięgowany?

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia. W przypadku zapłaty za zamówienie z konta osoby innej niż zamawiająca zalecane jest również podanie nazwiska osoby zamawiającej.


Przejdź do strony głównej